Analizy biznesowe

Nasz zespół analityczny pozyskał i poszerza swoje kompetencje na bazie szkoleń i nowych wdrożeń. Najbardziej wartościową wiedzą dla nas jest ta pozyskana na froncie wdrożeniowym, pozwoliła nam zderzyć wiedz teoretyczną z praktyczną. Bierzemy pod rozwagę rozwiązania z różnych branż i wypracowujemy dzięki temu, unikalne rozwiązanie dla naszego klienta. Analiza jest zawsze udokumentowana i prowadzona z odpowiednio dobraną metodyką. Ten etap, uważamy za nierozerwalny element wdrożeniowy. Poniżej zdefiniowane przykładowe obszary wraz z naszymi certyfikatami.

  • Zebranie wymagań funkcjonalno – biznesowych względem rozwiązania systemowego
  • Analiza dotychczasowych procesów zachodzących w organizacji oraz dokumentacji wewnętrznej, uwzględniających specyfikę Firmy
  • Zdefiniowanie sposobu przepływu informacji, wspierających procesy przebiegające w Firmie
  • Udzielenie rekomendacji dotyczących optymalizacji procesów z wykorzystaniem dedykowanego rozwiązania systemowego
  • Opracowanie schematów przebiegu procesów/ przepływu zdarzeń biznesowych zgodnie z ustaloną metodologią
  • Przygotowanie pełnej parametryzacji (procesy, bazy)
  • Zdefiniowanie obszarów podlegających integracji z systemami zewnętrznymi
  • Zdefiniowanie wielopoziomowych raportów
  • Zespół posiada certyfikaty z: ITIL, Pince 2 Foundation, Prince 2 Practicioner, AgilePM Foundation, ISTQB

Case Studies

  • System obsługi targów - MT Targi

    Centralny CRM dla firmy zajmującej się organizacją Targów.

  • Obieg dokumentów - CD Projekt

    Wdrożenie systemu usprawniającego obieg dokumentów w organizacji.

  • Analiza biznesowa – firma produkcyjna

    Przeprowadzenie analizy przedwdrożeniowej, zdiagnozowanie procesów biznesowych zachodzących w organizacji.

Trimtab BPM - elastyczne zarządzanie procesami

Jest to autorskie rozwiązanie rozwijane, rosnące w siłę wraz z naszymi klientami. Rozwiązanie, które pod okiem architektów i IT, jest projektowane w porozumieniu z naszymi klientami! Składa się z czterech, ściśle powiązanych ze sobą silników: Silnik WorkFlow, Silnik Bazy Danych, Silnik Elektronicznych formularzy, Silnik raportowy. Rozwiązanie zostało zaprojektowane w ten sposób, aby osoby nie posiadające wiedzy programistycznej, mogły budować przepływy pracy z poziomu interfejsu graficznego.

  • Silnik WorkFlow – pozwalający odzwierciedlić dowolny proces, który przebiega w poprzek organizacji
  • Silnik Bazy Danych – pozwalający odzwierciedlić dowolne zasoby i je ze sobą zrelacjonować. Pozwala to swobodnie i bez ograniczeń modelować zarówno strukturę organizacyjną, produktową jak i kliencką.
  • Silnik Elektronicznych formularzy – Pozwala odzwierciedlić dowolne dane w systemie, które  są kluczowe dla procesu lub dla bazy danych.
  • Silnik raportowy – pozwala w interfejsie na odwzorowania dowolnych raportów, gdzie dane są prezentowane online.
  • Inicjacja procesów z różnych kanałów: e-mail, skaner, aplikacja mobilna, z jednoczesnym rozpoznawaniem tekstu (OCR) dla różnych typów dokumentów
  • Procesy obiegu dokumentów (archiwizacja, opiniowanie, wnioski zakupowe, urlopowe i inne)
  • Wersjonowanie dokumentów
  • eArchiwum z pełną historią działań na dokumencie
  • Integracje z systemami Finansowo-Księgowymi, bankowymi (automatyczna płatność), Active Directory i innymi
  • Monitoring dat krytycznych wraz z powiadomieniem
  • Wielojęzyczność
  • Wielowymiarowe raporty

Case Studies

  • CRM marketing – dla firmy z branży tytoniowej

    Aplikacja do agregowania danych z działań konsumenckich.

  • System obsługi targów - MT Targi

    Centralny CRM dla firmy zajmującej się organizacją Targów.

  • Elastyczne zarządzanie procesami - Daily Fruit

    System służący do obsługi zamówień na dostawy owoców do poszczególnych klientów.

  • Automatyzacja obiegu umów – dla grupy mediowej

    Rozwiązanie wspierające procesy przebiegające w organizacji.

  • System obsługi najmu nieruchomości – dla firmy zarządzającej najmem

    System do zarządzania najmem.

  • Automatyzacja obiegu faktur i umów - dla firmy zarządzającej najmem nieruchomości komercyjnych

    System CRM wspierający procesy zarządzania nieruchomościami i organizacją firmy.

  • Automatyzacja obiegu faktur i korespondencji – dla uczelni

    System elektronicznego obiegu dokumentów.

  • Digitalizacja obiegu dokumentów – dla instytucji finansowej

    Platforma systemowa wspierająca prace kancelaryjne.

  • Digitalizacja obiegu dokumentów – dla banku

    Obieg dokumentów i zarządzanie archiwum papierowym.

  • Kontrola obiegu dokumentów finansowych - Novascon

    Dedykowany system wspomagający zarządzanie budżetami, zapotrzebowaniami, oraz obieg dokumentów kosztowych.

  • Automatyzacja obiegu faktur i umów – Arteria SA

    Dedykowany system zarządzający obiegiem dokumentów finansowych i procesami wsparcia.

  • CRM Contact Center – dla grupy paliwowej

    System www stworzony do obsługi procesów biznesowych.

  • Obieg dokumentów - CD Projekt

    Wdrożenie systemu usprawniającego obieg dokumentów w organizacji.

  • System ds. rozliczeń dla jednostki budżetowej

    System usprawniający obieg sprawozdań oraz innych dokumentów w organizacji.

  • Elastyczne zarządzanie procesami – sprzedaż RTV–AGD

    System do obsługi sprzedażowej w całej strukturze Klienta.

  • CRM Contact Center – spółka państwowa z branży energetycznej

    Wdrożenie systemu informatycznego do obsługi zgłoszeń przez Operatora połączone z infolinią.

  • Automatyzacja obiegu korespondencji – dla firmy medycznej

    Wdrożenie systemu informatycznego do obsługi procesów rejestracji dokumentów.

  • CRM Contact Center oraz Rozwiązania Speech&Text – dla jednostki budżetowej

    Rozwiązanie – Wirtualnego Urzędnika – widget na stronach jednostki

  • Mobilny asystent promotora marki - HP

    System centralny z aplikacją mobilną do rejestracji czasu pracy i sprzedaży.

  • CRM marketing - DAS

    System do zamawiania materiałów typu ATL i BTL wraz z kontrolą stanów magazynowych.

  • CRM Contact Center – koncern motoryzacyjny

    Wdrożenie systemu informatycznego do obsługi zgłoszeń emailowych oraz połączeń telefonicznych.

  • CRM Contact Center – spółka skarbu państwa

    Wdrożenie systemu informatycznego do obsługi zgłoszeń mailowych oraz połączeń telefonicznych.

Body Leasing IT

Przedstawiamy wygodne rozwiązanie dla Twojego biznesu potrzebującego okresowo, doświadczonych specjalistów IT. Dzięki naszej usłudze uzupełnisz własny zespół projektowy bez konieczności wdrażania kosztownych i czasochłonnych zmian w strukturze organizacji. Dysponujemy bogatą bazą ekspertów z dziedziny IT, gotowych z marszu wesprzeć Twój projekt . Możesz samodzielnie wybrać specjalistów, którzy będą potrzebni do Twojego projektu albo skorzystać z naszej fachowej porady, jeśli nie wiesz, czego dokładnie potrzebujesz. Współpracując z nami, szybko i skutecznie poszerzysz zdolności techniczne i merytoryczne swojego zespołu projektowego. Po więcej informacji zapraszamy do kontaktu na: info@trimtab.pl

Case Studies

CRM marketing

Zaawansowane narzędzie dla organizacji multi-brandowych do prowadzenia wielopoziomowych procesów marketingowych. Pozwala szczegółowo rozliczyć każdą aktywność konsumencką. Aplikacja łączy dane z akcji marketingowych z zarządzaniem konkursami, prezentując dane w wielowymiarowych raportach, przekłada nakłady finansowe i działania organizacji na najważniejszy cel, czyli aktywizację konsumenta.

  • Wielowymiarowa baza konsumencka
  • Dedykowane strony konkursowe, wraz z agregowaniem wyników per konkurs w systemie centralnym
  • Obsługa wielopoziomowych kampanii email/sms (marketing automation)
  • Obsługa akcji marketingowych wraz z wysyłką nagród
  • Client service (obsługa reklamacji online, różne kanały komunikacji, telefon, e-mail, czat, media społecznościowe)
  • Integracja z systemem telekomunikacyjnym, prace infolinii bezpośrednio w systemie CRM marketing
  • Pełna transparentność/informacja nt. udzielonych zgód (RODO)
  • eArchiwum dokumentów z pełną historią działań
  • Daschboardy managerskie
  • Wielojęzyczność

Case Studies

  • CRM marketing – dla firmy z branży tytoniowej

    Aplikacja do agregowania danych z działań konsumenckich.

  • CRM marketing - DAS

    System do zamawiania materiałów typu ATL i BTL wraz z kontrolą stanów magazynowych.

CRM Contact Center

Nowoczesny system łączący procesy obsługi zgłoszeń/ticketów z wieloma kanałami wejścia takimi jak chatbot, voicebot, IVR, mail lub telefon. Dzięki możliwości modelowania dowolnych baz danych, procesów dla wielu linii wsparcia i integracji z systemami telekomunikacyjnymi pozwala na szybkie wdrożenie i rozliczenie pracy na podstawie wielopoziomowych raportów online. System jest nastawiony na optymalizację pracy, posiada dodatkowe moduły automatyzujące, np. ASR – do automatycznej karty oceny pracy.

  • Obsługa wielu linii wsparcia w jednym systemie
  • Rejestracja zgłoszeń (Ticket) z różnych kanałów kontaktu
  • Pełna historia zgłoszeń zagregowana w obrębie zgłoszenia oraz kategorii
  • Automatyczna ocena realizacji celów rozmowy, audyt jakości rozmów, identyfikacja rozmówcy
  • Dostęp do wielu kanałów komunikacji (Telefon, E-mail, Sms, Portale społecznościowe, IVR, Chat, Chatbot, Voicebot)
  • Wymiana danych z systemami klienta
  • Efektywne zarządzanie czasem pracy doradców
  • Administrowanie, zarządzanie bazami danych
  • eArchiwum dokumentów z pełną historią działań
  • Daschboardy managerskie
  • Wielojęzyczność

Case Studies

  • CRM Contact Center – spółka państwowa z branży energetycznej

    Wdrożenie systemu informatycznego do obsługi zgłoszeń przez Operatora połączone z infolinią.

  • CRM Contact Center oraz Rozwiązania Speech&Text – dla jednostki budżetowej

    Rozwiązanie – Wirtualnego Urzędnika – widget na stronach jednostki

  • CRM Contact Center – koncern motoryzacyjny

    Wdrożenie systemu informatycznego do obsługi zgłoszeń emailowych oraz połączeń telefonicznych.

  • CRM Contact Center – spółka skarbu państwa

    Wdrożenie systemu informatycznego do obsługi zgłoszeń mailowych oraz połączeń telefonicznych.

Automatyzacja obiegu korespondencji

Rozumiemy, że to tu się zaczyna krwioobieg organizacji! Nowoczesna aplikacja do elektronicznego archiwizowania i obiegu korespondencji. Aby maksymalnie zoptymalizować ten proces, zaimplementowaliśmy system automatycznego rozpoznawania tekstów ze skanów dokumentów (OCR). System pozwala na rejestrację poczty z różnych kanałów wejścia oraz dystrybucję zgodnie ze strukturą organizacyjną.

  • Rejestracja korespondencji przychodzącej z różnych kanałów – poczta tradycyjna, email, wiadomości wewnątrz firmowe
  • Możliwość automatycznego odczytu parametrów dla różnego typu dokumentów (użycie OCR).
  • Digitalizacja dokumentów tradycyjnych, skany tworzą nowe zadanie i rozpoczynają proces dystrybucji.
  • Wiązanie przychodzącej korespondencji z czynnościami do wykonania, np. odpowiedź do US/ZUS w ciągu 7 dni, na reklamacje wraz z monitorowaniem wykonania czynności. 
  • Dystrybucja po szczeblach organizacji z wysyłką powiadomień o nowej korespondencji.
  • Integracja z Systemem Finansowo-Księgowym
  • eArchiwum dokumentów z pełną historią działań
  • Wielojęzyczność

Case Studies

  • Automatyzacja obiegu faktur i korespondencji – dla uczelni

    System elektronicznego obiegu dokumentów.

  • Automatyzacja obiegu korespondencji – dla firmy medycznej

    Wdrożenie systemu informatycznego do obsługi procesów rejestracji dokumentów.

Automatyzacja obiegu faktur

Nowoczesny proces z wykorzystaniem rozpoznawania tekstu (OCR) automatyzuje rejestrację faktur kosztowych, optymalizując tym samym działania kancelaryjne, kontrolingowe i księgowe. Faktura ze skanera lub email tworzy elektroniczny formularz z wypełnionymi danymi. Obieg i Dekretacja dokumentu jest dostosowana do struktury firmy, pozwala to na rozliczenie wydatków w różnych budżetach lub jednostkach, większa kontrola nad dokumentami.

  • Automatyczna rejestracja faktur kosztowych z  e-mail
  • Automatyczna rejestracja poprzez centralne skanowanie papierowych faktur kosztowych
  • Integracja (drukarka barkodów)
  • Integracja OCR (mechanizm rozpoznawania tekstu)
  • Proces obiegu dokumentów / przekazanie do działów wraz z powiadomieniem
  • Rozbijanie dokumentu na różne MPK
  • Powiadomienia e-mail, powiadomienia systemowe, zastępstwa
  • Monitoring dat krytycznych wraz z powiadomieniem o zbliżającym się terminie
  • Automatyczne płatności (integracja Bank)
  • Integracja z Systemem Finansowo-Księgowym
  • eArchiwum dokumentów z pełną historią działań
  • Wielojęzyczność

Case Studies

  • Automatyzacja obiegu faktur i umów - dla firmy zarządzającej najmem nieruchomości komercyjnych

    System CRM wspierający procesy zarządzania nieruchomościami i organizacją firmy.

  • Automatyzacja obiegu faktur i korespondencji – dla uczelni

    System elektronicznego obiegu dokumentów.

Automatyzacja obiegu umów

Rozwiązanie dla działów prawnych i administracji. Znacznie przyspiesza opiniowanie umów w organizacji, zachowując informacje o opiniowanych wersjach. Pozwala to panować nad umowami, zamówieniami, aneksami etc. Integralną częścią procesu jest baza z ewidencją podpisanych dokumentów, która pozwala agregować wszystko wokół kontrahenta, uwzględniając alerty np.: koniec umowy, odnowienie ubezpieczenia.

  • Inicjacja procesu z różnych kanałów: e-mail, skaner, aplikacja mobilna, rozpoznawanie tekstu (OCR) dla różnych typów dokumentów
  • Opiniowanie z porównaniem wersji dokumentów, dla różnych etapów konsultacji
  • eArchiwum z pełną historią działań na dokumencie
  • Monitoring dat krytycznych wraz z powiadomieniem
  • Wielojęzyczność
  • Wielowymiarowe raporty

Case Studies

  • Automatyzacja obiegu umów – dla grupy mediowej

    Rozwiązanie wspierające procesy przebiegające w organizacji.

  • Automatyzacja obiegu faktur i umów - dla firmy zarządzającej najmem nieruchomości komercyjnych

    System CRM wspierający procesy zarządzania nieruchomościami i organizacją firmy.

  • Automatyzacja obiegu faktur i umów – Arteria SA

    Dedykowany system zarządzający obiegiem dokumentów finansowych i procesami wsparcia.

  • Obieg dokumentów - CD Projekt

    Wdrożenie systemu usprawniającego obieg dokumentów w organizacji.

System obsługi najmu nieruchomości

System ułatwiający działanie organizacji obsługujących najem nieruchomości. Układa procesy od pozyskania lokali na wynajem, przez podpisywanie umów zarówno z właścicielami mieszkań jak i ich najemcami, do bieżącego ich rozliczania. Dzięki możliwości odzwierciedlenia wielowarstwowości i złożoności procesów, narzędzie pozwala na zbudowanie procesów „end to end”. System posiada szereg integracji i automatyzacji usprawniających pracę, np. podpisywanie elektronicznie umów, monitoring zdarzeń, automatyczne rozliczanie wpłat, itp.

  • Procesowanie i rozliczanie umów najmu i zarządzania, z wykorzystaniem podpisu elektronicznego
  • Elektroniczne archiwum umów
  • Zarządzanie rozliczeniami (administracja, Klienci, Najemcy, Dostawcy usług)
  • Zarządzanie najmem, sprzedażą i windykacją
  • Inwentaryzacja lokali i zarządzanie przeglądami okresowymi, protokoły
  • Zarządzanie remontami i inwestycjami
  • Zarządzanie komunikacją bieżącą i zgłoszeniami w BOK
  • Automatyczne powiadomienia (System / SMS / e-mail)
  • Automatyczne rozliczanie wpłat
  • Integracja z systemami bankowymi
  • eArchiwum dokumentów z pełną historią działań
  • Dashboardy Managerskie
  • Wielojęzyczność

Case Studies

  • System obsługi najmu nieruchomości – dla firmy zarządzającej najmem

    System do zarządzania najmem.

  • Automatyzacja obiegu faktur i umów - dla firmy zarządzającej najmem nieruchomości komercyjnych

    System CRM wspierający procesy zarządzania nieruchomościami i organizacją firmy.

System obsługi targów

Nowoczesny system CRM do ewidencji oraz rozliczania imprez tematycznych. Pozwala na poprowadzenie obsługi targów, gdzie startem jest pozyskanie klienta wraz z rozliczeniem działań sprzedaży, aż do końcowych rozliczeń całej edycji. Aplikacja pilnuje realizacji podpisanej umowy, uwzględniając w procesie przygotowanie stanowiska targowego jak i proces rozliczenia klienta.

  • Ewidencja Targów tematycznych i ich Edycji
  • Ewidencja Uczestników w podziale na role
  • Rozliczenie sprzedaży z całej imprezy w podziale na Uczestników i Produkty.
  • Wielowymiarowa baza Klientów z ewidencją w których imprezach/edycjach klient uczestniczył
  • Działania na kontrahencie, osoby kontaktowe, raportowanie aktywności na kliencie.
  • Statusowanie Klienta w cyklu życia imprezy targowej, możliwość wysyłki maili do klienta ze skrzynki użytkownika obsługującego klienta.
  • Wielowymiarowe raporty ze sprzedaży, filtrowane po grupach produktowych, imprezach, dostawcach, realizacja celów sprzedażowych, aktywności na klientach, przedawnione płatności
  • eArchiwum dokumentów z pełną historią działań
  • Wielojęzyczność

Case Studies

  • System obsługi targów - MT Targi

    Centralny CRM dla firmy zajmującej się organizacją Targów.

Digitalizacja obiegu dokumentów

System dedykowany do wsparcia procesów archiwizacyjnych, działający na podstawie instrukcji kancelaryjnej. Rozwiązanie łączy repozytorium danych z systemem klasy BPM i OCRem. Dzięki temu połączeniu pozwala maksymalnie przyspieszyć wprowadzanie i digitalizacje dowolnych dokumentów np. umów, faktur, zamówień. Elektroniczne archiwum pozwala w dowolnym czasie odnaleźć dokument wraz z historią wprowadzania lud udostępniania.

  • Barkodowanie (integracja  z drukarkami)
  • Integracja ze skanerem (digitalizacja korespondencji)
  • OCR – rozpoznawanie tekstu
  • Rejestracja korespondencji papierowej i email
  • Procesy obiegu dokumentów z powiadomieniami o zmianach statusów
  • Monitoring dat krytycznych wraz z powiadomieniem o zbliżającym się terminie
  • Wyszukiwanie spraw / teczek
  • eArchiwum z pełną historią działań na dokumencie
  • Automatyczne typowanie zasobów do brakowania
  • Daschboardy managerskie
  • Wielojęzyczność

Case Studies

  • Digitalizacja obiegu dokumentów – dla instytucji finansowej

    Platforma systemowa wspierająca prace kancelaryjne.

  • Digitalizacja obiegu dokumentów – dla banku

    Obieg dokumentów i zarządzanie archiwum papierowym.

Kontrola obiegu dokumentów finansowych

Kompleksowe rozwiązanie do kontrolowania obiegu dokumentów finansowych. Proces pozwala śledzić dokument od momentu wejścia, poprzez wielopoziomowe akceptacje kosztów, wiązanie z budżetami, rozliczenia na poziomie MPK, powoływanie przychodów, kończąc na integracjach z systemami księgowymi i bankami. System dostarcza raporty online, pozwalając na bieżące kontrolowanie sytuacji finansowej i świadome korygowanie sytuacji.

  • Inicjacja procesu obiegu kosztów przez OCRowanie faktur i automatyczne rozczytywania parametrów z dokumentów.
  • Importowanie dokumentów księgowych z e-maila Klienta
  • Wielopoziomowa akceptacja dokumentów kosztowych i przychodowych
  • Relacyjne bazy odzwierciedlające stan budżetów, kont, kosztów, przychodów, projektów, kontrahentów
  • Zarządzanie dokumentami i płatnościami, monitoring i kwalifikacja
  • Automatyczne statusowanie płatności
  • Automatyczne pobieranie historii transakcji dla zintegrowanych rachunków bankowych
  •  Wielowymiarowe raporty z realizacji budżetów, w podziale na projekty, działy, kategorie kosztów, okresy budżetowe
  • eArchiwum dokumentów z pełną historią działań
  • Wielojęzyczność

Case Studies

  • Kontrola obiegu dokumentów finansowych - Novascon

    Dedykowany system wspomagający zarządzanie budżetami, zapotrzebowaniami, oraz obieg dokumentów kosztowych.

  • Automatyzacja obiegu faktur i umów – Arteria SA

    Dedykowany system zarządzający obiegiem dokumentów finansowych i procesami wsparcia.

System ds. rozliczeń w jednostkach budżetowych

Narzędzie usprawniające pracę nad rozliczeniami instytucji z jednostkami budżetowymi. Kontrola sprawozdań finansowych i obiegu dokumentów podlegająca wielopoziomowej akceptacji.

  • Proces Konkurs i Preliminarz
  • Obieg Sprawozdań merytorycznych
  • Obieg Sprawozdań finansowych
  • Dashboardy Managerskie
  • Powiadomienia sms / e-mail / systemowe
  • Monitorowanie czasów reakcji użytkowników systemu
  • eArchiwum dokumentów z pełną historią działań
  • Indywidualne uprawnienia dla użytkowników Systemu
  • Wielojęzyczność

Case Studies

  • System ds. rozliczeń dla jednostki budżetowej

    System usprawniający obieg sprawozdań oraz innych dokumentów w organizacji.

Raportowanie działań z terenu

Nowoczesny system wraz z aplikacją mobilną dla struktur terenowych. Narzędzie pozwala na raportowanie działań w terenie dla dowolnej grupy zawodowej: od monterów do merchandiserów. Moduł raportowy połączony z kalendarzem zadań jest idealnym rozwiązaniem dla managerów i pracowników w terenie.

  • Możliwość pracy w trybie offline lub online
  • Planowanie wizyt
  • Zbieranie współrzędnych struktur terenowych
  • Grafiki pracy i moduł zastępstw
  • Efektywne zarządzanie zespołami terenowymi
  • Raportowanie działań konkurencji
  • Kontrola ekspozycji i stanów magazynowych
  • Ankiety
  • Powiadomienia sms/e-mail/aplikacja
  • eArchiwum dokumentów z pełną historią działań
  • Dashboardy Managerskie
  • Wielojęzyczność

Case Studies

  • Elastyczne zarządzanie procesami - Daily Fruit

    System służący do obsługi zamówień na dostawy owoców do poszczególnych klientów.

  • Mobilny asystent promotora marki - HP

    System centralny z aplikacją mobilną do rejestracji czasu pracy i sprzedaży.

Mobilny asystent promotora marki

System z aplikacją mobilną do wsparcia promotora w jego codziennej pracy. Buduje centralnie grafiki uwzględniając stawki promotorów, rozlicza akcje jak i pełne zaangażowanie pracowników wraz z ich lokalizacją. Pozwala rejestrować czas pracy, raportować aktywizacje klientów, rozmowy z konsumentami, wypełniać ankiety firmie posiadającej zespoły promotorów.

  • Aplikacja mobilna na systemy Android oraz iOS
  • Planowanie i raportowanie czasu pracy
  • Zarządzanie stawkami promotorów
  • Dedykowane raporty – sprzedaż, rozmowy, czas pracy
  • Planogram produktów
  • Praca w trybie online i offline
  • Dedykowane szablony kont
  • Kontrola ekspozycji oraz stanów magazynowych
  • Monitoring GPS
  • eArchiwum dokumentów z pełną historią działań
  • Dashboardy Managerskie
  • Wielojęzyczność

Case Studies

  • Mobilny asystent promotora marki - HP

    System centralny z aplikacją mobilną do rejestracji czasu pracy i sprzedaży.

Rejestracja usług przedpłaconych Pre-Paid

Aplikacje mobilne i desktopowe do rejestrowania wszelkich usług przedpłaconych takich jak karty sim, abonamenty, karty podarunkowe, vouchery. Pozwala zarządzać kontami użytkowników.

  • Integracja ze środowiskiem zintegrowanym klienta w celu rejestracji zdarzeń.
  • Wykorzystanie MRZ do pobrania danych z dowodów osobistych
  • Spełnienie szeregu restrykcyjnych wymagań bezpieczeństwa dla aplikacji stojących poza środowiskiem klienta
  • Maski ułatwiające wprowadzanie danych
  • Aplikacje www na wszystkie przeglądarki i telefony
  • Aplikacja mobilna dla systemu Android

Case Studies

  • Rejestracja usług przedpłaconych Pre-Paid – dla firmy telekomunikacyjnej

    Aplikacja mobilna oraz WWW do rejestracji prepaid oraz użytkowników

e-teczka pracownicza

Nowoczesna aplikacja do prowadzenia dokumentacji pracowniczej w formie elektronicznej (procesy on-off/boarding pracownika), skutecznie redukuje koszt archiwizacji dokumentów ,pozwala na bezpieczny dostęp w dowolnym miejscu (home office), zgodnie ze zmianami w rozporządzeniu w sprawie dokumentacji pracowniczej (styczeń 2019) - aplikacja Trimtab daje możliwość pełnej digitalizacji oraz prowadzenia teczek osobowych w formie elektronicznej.

  • Automatyczne wprowadzanie danych do formularza za pomocą skanowania oraz rozpoznawania tekstu OCR 
  • Weryfikacja, Indeksowanie 
  • Część A (dokumenty związane z ubieganiem się o zatrudnienie) 
  • Część B (oświadczenia lub dokumenty dotyczące nawiązania stosunku pracy oraz przebiegu zatrudnienia 
  • Część C (oświadczenia lub dokumenty związane z rozwiązaniem lub wygaśnięciem stosunku pracy) 
  • Część D (kary i nagany) 
  • Możliwość złożenia podpisu kwalifikowanego 
  • Integracja (system kadrowy)
  • Wyszukiwarka dokumentów 
  • Dostęp dla pracownika (wnioski urlopowe, wnioski pracownicze, wnioski o zapotrzebowanie, delegacje) 
  • Dashboardy Managerskie
  • eArchiwum dokumentów z pełną historią działań
  • Wielojęzyczność

Case Studies

  • Automatyzacja obiegu umów – dla grupy mediowej

    Rozwiązanie wspierające procesy przebiegające w organizacji.

  • Automatyzacja obiegu faktur i umów – Arteria SA

    Dedykowany system zarządzający obiegiem dokumentów finansowych i procesami wsparcia.

Utrzymanie systemów informatycznych - zewnętrznych

Nasz zespół reprezentują wykwalifikowani eksperci informatyki oraz teleinformatyki. Od 2005 roku opiekują się infrastrukturą informatyczną i teleinformatyczna naszych klientów i Grupy Kapitałowej Arteria (w zależności od prowadzonych projektów do 3500 użytkowników)Dzięki wieloletniemu doświadczeniu i podnoszeniu kwalifikacji z powodzeniem również świadczą usługę utrzymania systemów zewnętrznych. Zespół jest wsparty profesjonalnym Contact Center, które pokieruje właściwie zgłoszeniem 24/7/365. Zapoznaj się z naszymi kompetencjami w obszarze maintenance.

  • Konfiguracja oraz zarządzanie centralami Contact Center / SIP
  • Przygotowanie i realizacja od strony technicznej kampanii telemarketingowych (IVR, IA, ACD, Predictive Dialer)
  • Przygotowanie i wdrożenia oprogramowania realizującego procesy biznesowe wymagające interakcji z Klientem (kontakt telefoniczny, email, SMS)
  • Instalacja systemów naszych klientów w różnych środowiskach np. chmury obliczeniowe ( Microsoft Azure, AWS), hostingu np. OVH, serwery dedykowane.
  • Administracja systemami serwerowymi,
  • Zarządzanie stacjami roboczymi,
  • Budowy i administracja sieci komputerowych,
  • Serwisowanie komputerów

Case Studies

  • System obsługi najmu nieruchomości – dla firmy zarządzającej najmem

    System do zarządzania najmem.

  • Automatyzacja obiegu faktur i umów - dla firmy zarządzającej najmem nieruchomości komercyjnych

    System CRM wspierający procesy zarządzania nieruchomościami i organizacją firmy.

  • Digitalizacja obiegu dokumentów – dla instytucji finansowej

    Platforma systemowa wspierająca prace kancelaryjne.

  • Digitalizacja obiegu dokumentów – dla banku

    Obieg dokumentów i zarządzanie archiwum papierowym.

  • Automatyzacja obiegu faktur i umów – Arteria SA

    Dedykowany system zarządzający obiegiem dokumentów finansowych i procesami wsparcia.

  • CRM Contact Center – dla grupy paliwowej

    System www stworzony do obsługi procesów biznesowych.

  • Elastyczne zarządzanie procesami – sprzedaż RTV–AGD

    System do obsługi sprzedażowej w całej strukturze Klienta.

  • PSD2 – Automatyzacja usług płatniczych

    System do zarządzania płatnościami i prowadzenia rozrachunków z kontrahentami.

  • CRM Contact Center – koncern motoryzacyjny

    Wdrożenie systemu informatycznego do obsługi zgłoszeń emailowych oraz połączeń telefonicznych.

  • CRM Contact Center – spółka skarbu państwa

    Wdrożenie systemu informatycznego do obsługi zgłoszeń mailowych oraz połączeń telefonicznych.

Integracje

Przez lata zdobyliśmy doświadczenie w integrowaniu z systemami dziedzinowymi (systemy bankowe, kadrowe, księgowe, Active Directory), jak i z autorskimi systemami naszych klientów. Swoje umiejętności mamy potwierdzone wieloma wdrożeniami dla klientów z różnych sektorów biznesowych.

  • Integracja z Active Directory
  • Integracje z systemami bankowymi np. ING, Santander, mBank
  • płatnościami on-line np. eCard, Przelewy24
  • Integracja z systemami księgowymi, biała lista np. Symfonia, Enova, Navision.
  • Integracja z systemami do komunikacji masowej  Fresh Mail, Tide, bramki SMS.
  • Integracja z systemami kadrowymi np. Teta, Symfonia
  • Integracja z systemami magazynowymi np. IFS, Cuguar
  • Integracja z wykorzystaniem REST-API,
  • Integracje bazodanowe,
  • Integracje plikowe
  • Integracje z systemami telekomunikacyjnymi contact center np. Genesis, Alfavox, Avaya
  • integracja OCR (Saldeo, ABBYY)
  • Integracja z GUS (usługa BIR)
  • Integracje z zewnętrznymi portalami do obsługi klientów
  • Integracja z drukarkami fiskalnymi, barkodów (DYMO LabelWriter Wireless)

Case Studies

  • Automatyzacja obiegu umów – dla grupy mediowej

    Rozwiązanie wspierające procesy przebiegające w organizacji.

  • System obsługi najmu nieruchomości – dla firmy zarządzającej najmem

    System do zarządzania najmem.

  • Automatyzacja obiegu faktur i umów - dla firmy zarządzającej najmem nieruchomości komercyjnych

    System CRM wspierający procesy zarządzania nieruchomościami i organizacją firmy.

  • Automatyzacja obiegu faktur i umów – Arteria SA

    Dedykowany system zarządzający obiegiem dokumentów finansowych i procesami wsparcia.

  • Obieg dokumentów - CD Projekt

    Wdrożenie systemu usprawniającego obieg dokumentów w organizacji.

  • Rejestracja usług przedpłaconych Pre-Paid – dla firmy telekomunikacyjnej

    Aplikacja mobilna oraz WWW do rejestracji prepaid oraz użytkowników

  • CRM marketing - DAS

    System do zamawiania materiałów typu ATL i BTL wraz z kontrolą stanów magazynowych.

  • CRM Contact Center – koncern motoryzacyjny

    Wdrożenie systemu informatycznego do obsługi zgłoszeń emailowych oraz połączeń telefonicznych.

  • CRM Contact Center – spółka skarbu państwa

    Wdrożenie systemu informatycznego do obsługi zgłoszeń mailowych oraz połączeń telefonicznych.

OCR - Automatyczne rozpoznawanie tekstu

Kompleksowe zastosowanie automatycznego rozpoznawania tekstu (Zarówno maszynowego jak i odręcznego) w różnych dziedzinach. Od sczytywania kilku tagów w rejestracji korespondencji, do pełnotekstowego sczytywania umów, czy automatycznego rejestrowania różnych rodzajów faktur, zamówień lub innych dokumentów. Posiadamy w swoim portfelu dwa rozwiązania klasy OCR, w zależności od parametrów wejściowych i charakterystyki dokumentów proponujemy konkretne rozwiązanie. Narzędzie integrujemy z naszym systemem do obiegu dokumentów klasy BPM lub realizujemy usługę wdrożenia samego OCRa.

  • Integracja ze skanerem
  • Digitalizacja i odczyt korespondencji
  • Digitalizacja i odczyt umów
  • Digitalizacja i odczyt faktur
  • Digitalizacja i odczyt formatów dostarczonych przez klienta
  • Odczytywanie zarówno pisma odręcznego jak i maszynowego

Case Studies

  • Automatyzacja obiegu faktur i umów – Arteria SA

    Dedykowany system zarządzający obiegiem dokumentów finansowych i procesami wsparcia.

PSD2 - Automatyzacja usług płatniczych

Moduł odpowiedzialny za integrację z bankami (PSD2), który można wykorzystać w każdym systemie. Narzędzie optymalizuje proces realizacji płatności, oraz zarządzania finansami w firmie.

  • Dostosowanie do dyrektywy PSD2
  • Rozwiązanie oparte o komponenty serverless z nastawieniem na samoskalowalność wraz z rosnącym obciążeniem systemu
  • Technologie: .NET Core, Postgre SQL, React.js
  • Zastosowane mechanizmy silnego uwierzytelnienia - wieloetapowy process weryfikacji tożsamości
  • Integracja z wybranymi bankami
  • Realizacja usług AIS – dostęp do informacji o rachunku bezpośrednio w systemie
  • Realizacja usług PIS – inicjowanie płatności bezpośrednio z systemu
  • Szczególne środki bezpieczeństwa
  • Wprowadzenie odpowiednich procedur i konieczność raportowania do KNF
  • Rejestracja w KNF jako certyfikowany dostawca usług (TPP)

Case Studies

  • PSD2 – Automatyzacja usług płatniczych

    System do zarządzania płatnościami i prowadzenia rozrachunków z kontrahentami.

Rozwiązania automatyzujące dla Contact Center

Zestaw rozwiązań informatycznych automatyzujących pracę. Pozwalają na maszynowe przetwarzanie naturalnej mowy i tekstu za pomocą rozwiązań ASR i NLP, a następnie udzielają na tej podstawie automatycznych, predefiniowanych odpowiedzi z wykorzystaniem nagrań lektorskich lub Text-To-Speech. W oparciu o te technologie dostarczamy rozbudowane narzędzia speech analytics, chatboty oraz voiceboty.

 

  • Zebranie danych od konsumenta oraz udzielenie w oparciu o nie konkretnych informacji – np. podanie kwoty rachunku na podstawie informacji o stanie licznika
  • Udzielania odpowiedzi przez chatboty
  • Chatbot połączony z Chatem umożliwiającym cobrowsing oraz odpisywanie całej historii komunikacji klienta w jednym CRMie
  • Automatyczne oceniane rozmowy i weryfikowanie jakości pracy konsultantów
  • Kampanie aktywizujące prowadzone przez voiceboty
  • Kampanie informacyjne prowadzone przez voiceboty

 

Case Studies

  • CRM Contact Center oraz Rozwiązania Speech&Text – dla jednostki budżetowej

    Rozwiązanie – Wirtualnego Urzędnika – widget na stronach jednostki

Narzędzie do obsługi Krajowego Systemu e-Faktur (KSeF)

Krajowy System e-Faktur (KSeF), to system, odpowiedzialny za wystawianie i udostępnianie faktur ustrukturyzowanych, w formacie XML, dla wszystkich płatników VAT posiadających działalność zarejestrowaną w Polsce. Obecnie korzystanie z KSeF jest dobrowolne, ustawodawcy zapowiedzieli je jako obligatoryjne, prawdopodobnie od 2024 roku. . W odpowiedzi na regulacje Ministerstwa Finansów, bazując na swoim wieloletnim doświadczeniu w tworzeniu rozwiązań IT dla biznesu, przygotowaliśmy narzędzie, które pozwoli na szczegółowe zaadresowanie potrzeb przedsiębiorców. Wybrany przez ustawodawców format faktury ustrukturyzowanej nie przewiduje bowiem takich opcji jak: przypisywanie pozycji do MPK, merytoryczny opis pozycji, czy dekretacja, które dostępne są w narzędziu TrimTab. Dodatkowo, w monitorowaniu kosztów pomoże będący częścią oferowanego przez TrimTab narzędzia, rozbudowany moduł analityczny. Funkcje te pozwalają na bardziej efektywne i przede wszystkim korzystniejsze kosztowo zaadresowanie potrzeb, których nie uwzględnił, tworząc swoją platformę ustawodawca.

  • odbiór i wysyłka ustrukturyzowanych faktur KSeF
  • możliwość łączenia ich w procesie obiegu dokumentów kosztowych
  • rozbudowany moduł analityczny pozwalający na kontrolowanie kosztów
  • możliwość elastyczny system do obiegu dokumentów
  • prosty w obsłudze, konfigurowalny interface użytkownika
  • płynna integracja z systemami Klienta
  • „lekka”, nie obciążająca sytemu Klienta, instalacją dodatkowych komponentów, aplikacja webowa
  • możliwość implementacji dodatkowych funkcji obiegu dokumentów, według potrzeb Klienta
  • zastosowanie najnowocześniejszych, gwarantujących bezpieczeństwo danych technologii
  • możliwość definiowania dowolnej liczby kroków przed deklaracją
  • możliwość przypisywania MPK do faktury
  • możliwość opisywania dowolnej pozycji w fakturze, według potrzeb Klienta
  • możliwość zastosowania różnej struktury dostępów, dla różnych pionów w organizacji
  • wsparcie przy rozwoju narzędzia
  • narzędzie stworzone przez specjalistów z wieloletnim doświadczeniem w dostarczaniu systemów do obiegu dokumentów w biznesie
  • monitoring dat krytycznych wraz z powiadomieniem o zbliżającym się terminie
  • wielostopniowa akceptacja wraz z powiadomieniem e-mail / sms

Case Studies

Oprogramowanie dla biznesu

Jesteśmy dostarczycielem licencji na popularne oprogramowanie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania biznesu, takich jak aplikacje biurowe, czy systemy antywirusowe zapewniające bezpieczeństwo, takich producentów, jak na przykład Microsoft, czy ESET.

Case Studies

Serwery i przestrzeń dyskowa

Zapytaj o ofertę info@trimtab.pl

Case Studies

Sprzęt sieciowy

Zapytaj o ofertę info@trimtab.pl

Case Studies

Ta strona wykorzystuje pliki cookie dla lepszego działania serwisu. Możesz zablokować pliki cookie w ustawieniach przeglądarki. Więcej informacji w Polityce Prywatności tej strony.